Linas kvällsdagbok

Hallå.
Har gjort ärrenden på stan tillsammans med J och Pade.
Det gick väl sådär.
Fick ingen lånemobil eller ny, utan jag fick snällt vänta tills dem ringer mig.
Sen, som var det värsta av allt är att jag inte har någon praktik.
För Face hade tydligen gjort klart för Anne att det inte går att ha nån praktikant.
Så nu ska jag leta praktik igen, fyfan va tråkigt.
J fick iallafall med sig 2 st tröjor hem.

Nu är det Linas kvällsdagbok på tvn, och den är så himla pinsamt bra!
Eller jag vet inte vad man ska säga om den.
Nej jag vet inte vad jag ska skriva.
På fredag är jag helt ledig vilket är trevligt och så är det marknad i helgen.
Jag ser framemot langosen och sockervadden!
Nä, nu vill jag ha lite juice känner jag.
Så godnatt på er!
Tingeling - Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0