Praktik

Hallå.
Idag var det skoldag tre, och det kändes att det var på riktigt.
För vi fick läxa! Försäljning och Serviceläxa, skitkul.
Sen lyssnade vi på en ungföretagsamhetföreläsning,
efter det var det ett ganska stort hål.
Och sen hade vi våran första hantverksteknik C lektion.
Jag och Lina var i klassrummet först av alla och då fick vi en upg av AnnaLena.
Vi skulle baka tre marängtårtor och jag blev hur glad som helst!
Så det blev marängtårta med blåbär/hallongrädde och toppad med hallon.
Sen mitt i allt tårtbakande kom jag på att jag inte kunde äta något utav det jag gjorde.
Men jag fuskade idag! Usch, skäms faktiskt men jag ska nog vibba senare ikväll.

Och nu har jag fått praktik också!
Det som gör mig så himla glad är att den är i Sura, så jag slipper pendela på fredagar!
Plus att jag får matersättning så det är också trevligt!
Ska vara hos min frisör, även om det inte är så himla mycket att göra så är det en plats att vara på.

Har sovmorgon imorgon och det är skönt, börjar 9.40 med religion.
Ska egentligen börja 8.10 men svenskan var inställd.
Slutar iallafall 12.50 så det är inte så farligt.
Nej nu ska jag ta och kila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0