Bra dag

Idag var en ganska bra dag, eller det är.

Fast den började lite sämst.
För jag skulle ha svenska redovisning med 6pers till
och så är det bara jag som dyker upp!
Så vi fick ställa in lektion och jag satt i skolan i 1½timme.
Hade 2 lektioner sen köpte jag balbiljett,
så nu vet man att man kommer in iallafall.
Efter det satt jag och Emma kvar i skolan i typ 1½ timme och väntade på Fanny,
och så åkte vi ned till Donken för deras donkenmys.
Vid halv4 hämtade morfar mig och nu är jag här.

Jag har namnsdag idag också (Elisabeth)
Så grattis till er Elisabethor därute!!
Fick 2 asläckra tröjor, en toffieeask och 2 trisslotter.
My mom is the best!

Snart ska jag göra iordning mig, hämta johan och köpa godis.
Han ska skjutsa in mig och sen hämta oss (han är så snäll)
Sen ska vi hämta upp Dasha och så sen ska vi se på bio.
Det är först twilight och sen världpremiären av New Moon.
Ska bli så satans kul.
Kommer vara trött imorgon men det är det värt!
Nä, nu kilar jag.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Jaha va mysigt! Hur var filmen?? :D

2009-11-20 @ 12:01:16
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0