FU EU

Min hjärna är fullproppad med statsministrar, toppmöten och barroso.
Jag tror inte den tål nå mer om EU,
för snart så ramlar det ut ur öronen på mig.
Det jobbigaste är att lära sig kartan tycker jag,
för helt ärligt så kan jag nog inte peka ut Malta eller Belgien.
Men ska nog gå bra, för jag kan ju allt annat!
Fast jag ska ju självklart fortsätta plugga
så att jag kan peka ut Malta och Belgien!
Något som gör mig lite gladare är ;

Från H&M, 99kr. Funderar på den till Fanny's 18årsfest på lördag.
Men vi får se vad som händer och sker.
Nä, nu ska jag gräva mig ned i samhällskunskapsboken och bli förvirrad.
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Sarah

Sjukt snygg klänning det där!

2009-11-11 @ 23:05:41
URL: http://sarahklarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0