Ont

Hela min kropp gör så ont...
Min mun påverkar allt.
Var hos tandläkaren idag och hon gjorde rent och håll på.
Nu har jag så ont att jag inte kan bita ihop.
Hoppas det bara är irriterat och lägger sig under natten.
Mitt humör är inte som det ska, men hoppas att det ändras.
Tänker inte bli neddragen i något!
Går och lägger mig nu och hoppas på att tandvärken dör ut,
att mitt humör stiger uppåt och att redovisningen går bra imorgon.
En skitendag helt enkelt.
Tackar för att vi hittade Sune idag också!
Att en sån liten misse kunde ställa till med så mycket hjärtbesvär.
Puss på min lilla tjockis (ja, han är tjock)
Nej, nu går jag....

Kommentarer
Postat av: Louise :)

åhhh du är ju föör SÖT <3

2009-11-17 @ 23:03:17
URL: http://louiseelfwing.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0