Förbannad

Såklart så funkar inte sims.
Jag kan inte se möblerna, det går otroligt segt och grafiken är helt ofattbar dålig.
Tydligen ska jag formatera om min dator, men det låter jag kära J göra åt mig.
Jag törs inte röra något alls som gäller att något försvinner eller liknande.
Sist jag gjorde det på min förra dator så tog jag bort internetfunktionen på min dator.
Så jag låter nog helst bli att röra nån knapp eller trycka på något jag inte känner till.

Sova vill jag med göra, men inte kan jag det inte.
Min kropp är inte ett dugg trött, inte mitt huvud heller.
Hade J varit här så hade jag somnat direkt, fråga mig inte varför...det bara är så.
Inte drömmer jag mardrömmar när han ligger brevid heller.
Kroppen är bra konstig ibland.

Måste gå och lägga mig i någolunda tid
för jag ska hem till farmor imorgon och börja med balklänningen.
Ska hem till henne kl1, och jag vill gå upp i tid så jag slipper stressa och allt skit.
Inte kan jag välja färg på min balklänning heller...
Ni som har sett tygbitarna kan väl hjälpa till lite?
Puderrosa, mörkcherise eller djuplila?
Snälla rara söta, hjälp till lite nu då.

Inte bästa bildkvaliten men man ser ju någolunda bra.
Så lämna din åsikt om färg till min balklänning är ni söta, skulle underlätta!

Nä, nu fick jag för mig att jag ska läsa om När jag hör din röst (New Moon).
Måste fräsha upp minnet nu när jag och Dasha ska se den.
Så jag ska nog börja läsa nu.
tingeling och kom ihåg att kommentera ang vilken färg jag ska ha på min balklänning!

Kommentarer
Postat av: Emma Sjödahl

Jag älskar dig också. Har bara riktigt svårt att utrrycka mig i ord. Förutom när jag skriver!



Jag sjunker dock, det känns inge bra

Puss

2009-10-28 @ 00:05:48
URL: http://karinemma.blogg.se/
Postat av: emelieH

riktigt svårt, men röstar nog på puderrosa :)

2009-10-28 @ 14:20:05
URL: http://emeliehj.blogspot.com
Postat av: Anonym

lila

2009-10-31 @ 11:48:07
Postat av: louise

liiilaaa ;)

2009-11-01 @ 15:48:10
URL: http://louiseelfwing.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0