Katt

Igår efter jag skrev så spelade jag sims ett tag sen träffade jag Sandra.
Vi satt bara och snackade skit, och det var jätteskönt.
Efter det åkte jag hem till J och sov kvar här.
Är hemma hos honom nu med för den delen.

Vid halv4 åkte jag och J in till hälla för att gå på Djurmagasinet.
Vi köpte massa grejer och sen så åkte vi hem för att hämta 2 st kattungar!
Dem är det sötaste jag har sett och jag älskar dem redan.
Smila och Jägermaister heter dem iallafall och ska bo hemma hos J.
När vi firade 2år tillsammans så skulle jag få en kattunge av J, och det fick jag nu!
Är superglad nu.
Dem ligger och sover halvt på J nu i soffan.
Nä, ska kila nu.
Ville bara berätta att jag nu har 2 st små kattbäbisar!

Ni får se bild sen.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0