sämst

ja, jag är sämst på att uppdatera...
Det sticker jag inte under stolen med, utan jag erkänner!
Men jag har typ inte tid för det känns det som, fast det har jag nog egentligen.
Jag ska försöka skärpa mig...(läs;IGEN)
Nu har jag ändå höstlov och en massa dötid så jag kan ju uppdatera närsom då.
Därför lovar jag att försöka bli duktig som alla andra stora bloggare och skriva
ALL THE TIME!
men om det sker återstår att se.
min klasskompis Loi är typ bäst på att uppdatera, I want to be like her when it comes to bloging!
Nej nu känner jag att det bara blir en massa svammel och det ogillas starkt.
Så därför kilar jag, och kommer nog uppdatera senare inatt.
Jag lanar haha, så jag kommer vara vaken och sitta vid en dator!
Så jag lovar er ett inlägg senare...återstår bara att komma på något att skriv om.
Men jag drar nu och tänker över mitt ämne.
Tingeling

Kommentarer
Postat av: loiloiloi

Yeah! :d

2009-10-26 @ 22:12:06
URL: http://www.loiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0