Bort

Jag hade ju lovat migsjälv att inte bli så personlig i bloggen.
Det blir bara fel då.
Folk tar åt sig som inte borde det och allt blir bara kaos.
Därför raderade jag inlägget och glömmer det.
Alla har svackor och idag råkar jag ha min.
Har inte rört mig ur sängen idag förutom för att äta.
Tänker ligga kvar där hela dagen och bara vila.
Så att jag imorgon kan visa mig i skolan utan minsta tillstymelse till svaghet.
För sån är inte jag...jag är inte den som visar mig svag inför andra.
Jag är den som håller andra uppe, jag är den som är positiv och uppmärksam.
Jag är den som håller koll på allt och
vakar över alla mina klasskompisar som om de vore mina skyddslingar.
Inte har jag tid att visa mig svag då!
Nej, skärp dig Emelie...det här är inte du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0