Naglar

Hallå.
Idag blev det många inlägg.
Efter mitt senaste så blev jag bjuden på té och nybakta scones av mamma.
Det var riktigt riktigt gott.
Så tack söta underbara mamma ♥♥♥♥♥ (jag vet ju att du läser)

Idag har jag verkligen önskat att jag var miljonär.
3 önskningar idag:

1. Kunna färga håret innan måndag
2. Kunna köpa alla skor som jag la upp på ett inlägg tidigare idag
3. Kunna köpa hem ett gelestartsett till naglarna


Det kostar ju bara ca 2400kr...Blir att spara ett bra tag då.
Eller så väntar jag bara i 16 veckor + 1 dag till julafton.
Tar det som kommer först.
Vi ska ju inte börja med förlängningarna igen förens vårterminen,
och jag skulle gärna ha snygga naglar under tiden.

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och kika på "Bänkvärmarna" som är på tv6.
Kanske skriver sen igen om jag inte somnar.
Om jag somnar så godnatt!
Tingeling - Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0