Smoothie

Hallå.
Fick sluta från praktiken vid halv3 idag, det kändes skönt.
Har inte gjort något speciellt efter jag kommit hem.
Fikat med min mamma & moster, hämtat lillebror från tågstationen och
handlat yoghurt.
Det sistnämnda gjorde jag för att kunna göra smoothie.
Och den här gången blev det : annanas, mango och jordgubbar.
Mycket mycket gott!

En sak jag har tänkt på, är att alla dem "stora" bloggerskorna säger :
"Åh, det var jag som började med smoothie"
Men borde dem inte vara typ stenrika då?
Alltså, den som uppfann smoothies måste ju vara hur rik som helst.
Det är allafall löjligt att dem säger så,
för jag tror att folk drack det innan dem upptäckte att te x Kissie drack det.
Det är ju knappats så att jag dricker det för att Kissie gör det!
Jag gjorde det iallafall innan hon ens blev Kissie,
så jag är fan coolare än vad hon är.
Inte photoshoppar jag min kropp heller eller förlänger mitt hår.
Det är ju nästan onormalt att vara "naturlig" men mig gör detsamma.




Nej nu ska jag fan ta och kila.
Något annat skoj måste ju stå på schemat.
Tingeling - Emelie

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0