alla ♥'s dag

Idag är det kärlekensdag.
Egentligen är det hur överskattat som helst,
men man blir förbannat glad när ens käresta kommit ihåg denna dag
eller en släktning köpt en chokladask.

Jag och J hade bestämt oss för att inte göra något stort av den här dagen,
men jag köpte ändå presenter (en bok & klocka)
och sen så gjorde jag en jättefrukost (scones,pannkakor,ägg osv) Det gick hem!

Vi skulle gå på bio, men jag hade nog kollat fel på datumen tror jag.
Jag trodde nämligen att avatar gick i Sura idag, vid 19.00.
Om det är någon som vet hur det ligger till så hör gärna av er innan 19.00


Men nu ska jag fortsätta att lyssna på när min älskade pojkvän håller på och lär sig spela gitarr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0