Pengar

Jag har hittat den snyggaste klänningen till 100dagarsfesten som är om 2 veckor.
Så jag funderar faktiskt på att beställa den. Inte var den så dyr heller, utan bara 199kr.
Men jag borde lägga alla mina pengar i ett kuvert och spara till min lilla(stora) hemlis...

Påtal om min hemlis, jag är i stort behov av ett jobb,sommarjobb/extraknäck!
VAD SOM HELST. Det spelar ingen roll om det är skotta snö eller att jobba på ett lager, I'll do it!
Så länge det inte är inom äldre omsorgen dvs,
för jag skulle aldrig ha psyket till att ta hand om äldres personliga hygien, tyvärr.
Men allt annat, så om ni känner någon som vill ha lite hjälp, så gör jag det.

Annars så gör jag ju nagelförläningar, manikyrer,
ögonbrynsplock och lite annat smått&gott för en billig peng.
Så hjälp mig är ni söta.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad tar du för en nagelförlägning:) ?

2010-02-20 @ 13:12:24
URL: http://heterlinda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej, funderar på att göra till balen&ett bröllopp jag ska på. Du kanske är sugen? :)

2010-02-20 @ 16:10:23
URL: http://heterlinda.blogg.se/
Postat av: farmor

Jag vill ha snygga naglar till nästa helg kan du hjälpa mig

2010-02-21 @ 13:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0