12 dagar

Jag vet att jag inte har skrivit på 12 dagar,
men livet har tagit för många vändningar.
Mer än vad jag har klarat av.
Så allt bloggande och allt annat har lidit.
Har spenderat hela mitt lov tillsammans med J, och det har varit så skönt.
Han ställer alltid upp. Han är bäst helt enkelt.

Jag har pratat med min svärmor nu på eftermiddagen och kommit på att
min religionslärare kränker mig faktiskt genom att tvinga mig gå till kyrkan
fast jag är inte ens lite troende.
Lika så är det kränkande mot kyrkan också.
Jag menar, jag tror inte alls på gud.
Inte ens lite, så varför ska jag sitta och lyssna på nån predikan om gud då?
Det känns bara jobbigt och jag får typ ångest över att jag måste göra det.
Jaja, jag har 3 dagar på mig att fixa detta innan jag måste lämna in uppgiften.

Nu ska jag fortsätta plocka ihop alla mina saker och
sen väcka johan så han kan skjutsa hem mig.
Måste bara berätta nå jätteroligt som hände imorse,
Johans mobil ringde och så slog jag till honom och sa att han skulle svara.
Och när han väl tror att han svarar så pratar han med fjärrkontrollen.
Så han missar samtalet, vänder sig om och somnar om igen.

Nä, nu måste jag dra. Klockan är fan halv5!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0