Bröllopsfotografen

Sitter och väntar på att johan ska lägga in filmen "Bröllopsfotografen"
så jag kan gå och lägga mig i sängen och titta på den.
Hoppas att jag somnar också.

Johan läste precis upp att stormen Xhyntia har tagit 25 liv
i södra europa och kommer till Sverige imorgon, gud va kul tycker jag.
Varnar för klass 3 varning och rekomenderar folk att stanna inne.
Hoppas verkligen inte att det är så, för jag ska nog till vässan med
mamma och syster..kanske bror. Förmodligen inte pappa, han jobbar nog.

Vuxenpoäng till mig och Johan som plockade ur
och i diskmaskinen 3 gånger och gjorde rent i kattlådan!

Nej nu börjar Tobias läsa över axeln på mig, så nu säger jag hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0