Clean

Håller på och städar hemma hos Johan...
jag vet att jag inte borde men det är så äckligt med cola flaskor
och överfyllda papperskorgar.
Jag står liksom inte ut med att se det såhär,
så jag tar alltid tag i det här fast jag inte borde.
Men det är bra att städa, man får liksom ur det som finns instängd i sig.
Man behöver inte bli ledsen, arg eller liknande...
det är bara att städa tills allt är lugnt igen.

Dessutom så hittar du saker som du trodde var lost for ever
(typ som jag hittade alla johans Wii-spel nyss)

Läste också på facebook att studentmössorna börjar att komma nu,
så jag längtar verkligen tills min kommer!
Och min mjuiksdräkt...den längtar jag nog mer till, haha.
Men det är ju bara för att johan har snott alla mina mjukisbyxor.

Nej nu ska jag fortsätta att städa.

Har egentligen ingenting med inlägget att göra
men jag ville bara visa min fina bakrundsbild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0