Fredag

Blev inge jobb idag för jag har legat vaken sen kl04 inatt och haft världskrig i magen.
Hatar verkligen hur dålig jag blir av det, och hur ont det gör.
Ledig i en hel vecka är jag också, tråkigt nog.

Johan är och jobbar medans jag sitter ensam hemma och är måttligt uttråkad.
Mamma skickade nyss ett mms, det var en massa snö på vägen ned till Göteborg,
dem ska nämligen på ZZtop ikväll och kommer hem på söndag.

Vill också göra nå kul!
Påtal om något kul..Jag kikade in på Linneas blogg och såg att hon hade lagt in lite bilder från skolan,
och jag hittade ett mysigt kort på mig, Lina och Hanna.

Det ser ju verkligen inte ut som jag, Lina har fortfarande långt hår och Hanna är lika söt som vanligt.

 

Nej nu måste jag gå, ska dammsuga...he he he

Ber om ursäkt för ett väldigt rörigt inlägg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0