Happy

Är happy just nu!
Ska på jobbintervju på tisdag, så jag är glad.
Den här gången handlar det inte om en provisionslön iallafall!

När jag bakade blev det några äppelmuffins och
några vanilj/chokladmuffins med maräng på.
Dem blev supergoda men dem flöt ut alledeles för mycket,
så det var nog för lite mjöl i.

Men men..
Nu är J i västerås med några grabs och käkar donken
och ska handla lite på systemet, för Alex fyller år idag.

Typ såhär snygga blev mina.....eller inte...

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och duscha i flera år.
Hejs

Kommentarer
Postat av: Linnea

sötaste emelie jag saknar dig med!!! känns så konstigt att man inte setts på så länge, allihopa :( måste ses snart <3 lycka till på intervjun, du äger!!!

2010-09-11 @ 16:34:34
URL: http://boobierella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0