Gurka

Tappade en gurkskiva ifrån min limpmacka tidigare ikväll och Bob måste ha superhörsel
eller syn för han kom som en oljad blixt och tog den innan den landade på golvet.
På 2 sekunder var denna gurka uppäten och han kom genast upp i soffan
för att kika om jag kunde bjuda på några fler men han fick en mackkant istället.

Har aldrig varit med om en katt som äter så mycket olika saker som Bob gör,
men det är bra, man ska inte vara kräsen som jag är.


Tjockis Bobbie

Alla som kommer hem till oss och träffar Bob & Elvis undrar hur man ser skillnad på dem,
och det är så här:
1. Bob har rosa&bruna trampdynor (som ni ser på bilden) medans Elvis har helbruna.
2. Dem har helt olika mönster på magen
3. Elvis har ett vitt sträck mellan ögonen
Annars ser dem precis likadana ut, så det är svårt att hålla dem isär.

Shit vilket tråkigt inlägg detta blev, men jaja, sånt är livet.
Nu ska jag sova.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0