Frågor

Tänkte svara på ett par frågor (typ 200!) medans jag väntar på att min film ska bli klar

1. är du kär? - Ja väldigt mycket
2. har du snusat? - Nej, tycker att lukten räcker
3. har du fimpat en cigg på nån annan? - Nej
4. har du legat i sängen brevid en kille? - Ja
5. har du blivit dumpad? -Aa
6. har du blivit slagen allvarligt? -
7. tar du droger? - Nej!
9. har du pussat en tjej? - Ja
10. hatar du någon? - Nja..nej
11. älskar du någon? - Ja!
12. har några av dina vänner svikit dig? - Ja
13. har du djur? - Ja, 3st katter och 2st katter & 1 hund i himeln
14. har du legat brevid en tjej i sängen? - Ja
16. gillar du orange? - Visst
18. har du nån sjukdom? - Ne
19. har du skämt ut dej för den du gillar? - Ja, det gör jag fortfarande
20. har du en gris? - Jag har Johan!
21. har du en plattång? - Ja, 2st
22. har du en bror? - Ja, en lillebror som inte är så liten längre
23. har du sjukt bra humor? - Den bästa tror jag
24. är du brunett? - Ja, fast en väldigt ful brun färg
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - Nja, ibland
26. röker du? - Nej absolut inte
27. har du en hund? - Har haft, men vi avlivade honom 5 mars 2010
28. har du skilda föräldrar? - Nej
29. har du gått på simskola? - Ja
30. har du sagt bög till en kille? - Ja
31. har du sagt fitta till en tjej? - Nej, inte direkt till någon
32. har du fuskat? - Ja...
33. har du en teve på ditt rum? - Yes!
34. har du lunar? - Hade, men lunarstorm finns ju inte kvar
35. har du MSN? - Aa, men jag är aldrig inne
36. har du en syster? -  Ja, en babysis
37. har du bruna ögon? -
38. gillar du att fota? - Nej
39. har du sett dig själv brinna? - Det tror jag inte
40. hjälper du dina vänner? - Ja, såklart!
41. gillar du tacos? - Har precis börjat göra det igen, för vi åt det varje fredag i ett par år
42. tycker du att du är söt? - Ibland
43. har du dansat? - Ja
44. har du spelat fotboll? - Japp
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - Inte kärlek, men något kan hända
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - Nej?
47. har du ätit sniglar? -
48. äger du en locktång? - Ja, jag har 2st
49. gillar du att tugga tuggummi? -Ibland, speciellt efter jag har ätit
50. borstar du tänderna varje morron och kväll? - Ja
51. gillar du kläder? - Yes!
52. hatar du falska vänner? - Ja, finns det något värre?
53. gillar du räkna matte? - Hahhaah...hahaha.......hahahahah
54. älskar du någon nu? - Flera personer
55: har du gråtit inför en vän? - Flertal gånger
56. kan du sjunga? - Nej, det låter inte bra
57. har du sett nån död? - Min hund
58. säger du vad du vill? - Oftast men kan bita ihop när det behövs
59. svär du mycket? - Inte förut men har på senare tid blivit lite värre
60. vad är ditt hela namn? - Emelie Elisabeth Lagerqvist
61. kan du tala spanska? - Kan väl räkna 1,2,3
62. är du kortare än 1.60 - Ja, jag är 154
63. älskar du sommaren? -Jag tycker om alla årstider lika mycket
64. älskar du vintern? Jag tycker om alla årstider lika mycket
65. har du mer än 6 par skor? - Ja!
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - Ja, det gör jag
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - Aa
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - Nej, jag har faktiskt bara 2 par
69. gillar du att städa? - Ja, för man blir så himla glad när allt är klart
70. gillar du att sova länge? - Jovars
71. har du vart med om en olycka? - Nej, det tror jag inte!
72. är du förvirrad? - Nej, men jag blir lätt förvirrad
73. har du mer än 6 par byxor? - Nej jag har bara 5 par
74. har du förlorat en vän? - Ja
75. gillar du att shoppa? - Oja, dock blir det mer sällan nu
76. har du varit i paris? - Nej, men skulle ha åkt dit som studentpresent
77. gillar du ormar? - Dör lite grann varje gång jag ser en
78. klarar du dej själv? - Ja, fast jag når ju inte allt.
79. har du lagat mat? - Ja
80. är du klantig? - Typ den klantigaste jag känner
81. har du foppatoffler? - Haha nej
82. har du mer än 20 låtar på din data? - Nä, jag har 17st haha
83. sminkar du dej innan skolan/jobbet? - Nej
84. har du träffat en kändis? - Ja
85. har du mer än 7 par nagelack? - Indeed
86. har du busringt? - Yes
87. har du skällt på din bror? - Ja, det har jag gjort
88. har du en vän som skiter i dig? - Det är väl ingen mening att ha en sån kompis
89. har du velat göra saker men vågar inte? - Ja
90. sover du med nått gosedjur? - Om jag drömmer mardrömmar, så ja. Annars nej
91. har du åkt nånstans utan att du får? - Döskalle ön!
92. vill du bara bort ibland? - Ja. Att åka utomlans nu skulle inte skada
93. har du tältat? - Aa
94. har du brännt dig? - Det är typ det jag är bäst på
95. har du lekt med levande ljus ? - När jag var yngre men inte nu
96. har du lekt anden i glaset? - Ja
97. skäms du ibland? - Ja, det gör jag
98. bor du i skåne? - Haha nej, men kanske skulle passa in där ingen kan säga "R"
99. gillar du hip hop/rap musik? - Jovars
100. är du på sista frågan nu? - 100st kvar! Dör lite
101. är du singel? - Nej
102. har du åkt flygplan nån gång? - Ja, typ 24 gånger eller fler
103. har du kul just nu? - Nej, därför jag gör detta
104. är du blyg? - Ja
105. har du svarat ärligt på alla frågor? - Ja
106. vad har du ätit idag? - Frukost (Yoghurt & rostade mackor) Middag(Tacos)
107. har du cam? - Ja, men den är upp&ner?
108. vilken film såg du senast? - Bringin' down the house tror jag
109. och med vem var det? - Själv eller Johan satt vid datorn i samma rum
110. brukar du lita på folk? - Har lite svårt för det nu för tiden
111. har du blivit sviken? - Ja
112. vad är din största önskan nu? - Att ha stabil ekonomi
113. vem saknar du? - Min hund Ernie och min katt Jägermeister
114. vem vill du ringa just nu? - Ingen, har inget att säga just nu tror jag
115. och varför? - !
116. hur ofta sitter du vid datorn - Varje dag
117. vad har du gjort idag? - Gått upp, skulle ha jobbat, duschade, städat, bakat och tittat på bil
118. vad var det senaste du köpte? - Glass
119. när var det? - Igår
120. vilken affär var det? - Konsum
121. hur mycket pengar spenderar du på kläder i månaden? - Inte mycket, har inte råd
122. är utseende viktigt för dig? - Jovars
123. har du någon vän du litar på till 100%? - Aaa
124. när var du i skolan sist? - 11 Juni 2010
125. är du blond? -
126. vill du vara blond? - Nej
127. vad ser du ifram emot? - Torsdag, då jag ska testjobba och till Cypern i sommar
128. har du smink just nu? -
129. vad har du för kläder just nu? - Leggings, stort linne och en stickad kofta
130. vart sitter du just nu? - I vardagsrummet i soffan framför tvn
131. om du kollar till höger, Fönstret, dörren till balkongen och alla kattleksaker
132. vad vill du ha just nu? - Money
133. gillar du simpsons? - Jajamänsan
134. har du blogg? - Mm
135. favorit färg på kläder? - Har ingen favorit
136. senaste låt du lyssna på? Vet inte
137. när grät du senast?  - Idag, när jag såg en video på en liten golden valp
138. och varför? - För jag saknar Ernie så det gör ont i hela min kropp
139. har du slagit en kille mellan benen på allvar? Nej?
140. förtjänade han det? - !
141. ett datum du alltid kommer minnas? - 2 oktober 2007
142. varför just de datumet? - Då blev jag och Johan tillsammans
143. när fyller du år? - 7 Januari
144. hur mycket pengar har du nu? - Så jag klarar mig
145. vart får du pengar ifrån? - Lön och Uga
146. är du bortskämd? - Inte lika som jag var förut, men Johan skämmer bort mig också
147. vill du ha barn? - Ja, fast inte nu
148. är du oskuld? - Nej
149. vad hade du för skor idag? - Uggs
150. vad heter du på bilddagboken? - elagerqvist
151. något du vill göra just nu? - Vill faktiskt inte göra någonting
152. bråkar du och din mamma? - Vi har inte gjort det på flera månader, sen jag flyttade
153. älskar du din mamma? - Mer än allt
154. vem är 6e online på msn just nu? - Är inte online där så vet ej
155. hur många är online på msn? - Ingen aning
156. hur många är offline? - Ingen aning

157. när går du upp när du ska till skolan? - Går tyvärr inte i skolan längre
158. när börjar du skolan på morgonen? - Går inte i skolan men jag ska börja jobba vid efter 9 hade jag tänkt
159. har du fått något mvg? - Ja, ett par stycken faktiskt
160. har du fått något vg? - Ja, flertal
161. har du fått något g? -  Ja, tack gode gud för det i Matte!
162. har du fått något ig? - På matteprov har jag det
163. har du legat på sjukhuset senaste halvåret - Nej
164. varför - !
165. hur mår du just nu? - Relativt bra, har lite ont i huvudet
166. älskar du din familj? - Mer än allt annat i världen
167. hur ofta duschar du? - 3-4 gånger i veckan
168. rakar du benen? - Japp
169. en person du saknar - Det är flera
170. en person du skulle kunna göra allt för - Min familj och Johan + katterna
171. chattar du med ngn just nu? -
172. vem? - !
173. vad pratar ni om? - !
174. när fick du en kram senast - Igår kanske
175. och av vem? - Johan
176. vad föredrar du, smsa eller ringa? - Det beror på vem jag ska prata med
177. hur många smsar du med nu? - Ingen
178. vad är klockan just nu? - 21:04
179. är du mörkrädd? - Nja, lite
180. har du varit på lisberg i år? - Nej men augusti 2010
181. beskriv dig själv med tre ord - Glad, kort och chokladgalen
182. är du allergisk mot något? - Kokos, tvättmedel, ketchup
183. tar du mediciner mot något? -
184. vad har du för mobil? - Sony Ericsson Xperia Mini pro x10
185. brukar du dricka alkohol? - Det händer
186. dricker du för det är gott, eller för grupptrycket ? - För att det är gott
187. hur många hus har du bott i? - Ett
188. vad har du för färger i ditt rum? - Sovrum: Grått. Kök: Svart/vitt. Hall: Brun. Vrum: lila/beige. Badrum: Ljus/mörk grått
189. när ska du sova? - Om ett tag
190. har du haft utegångsförbud - Ja
191. ångrar du något i ditt liv? - Hm..nja..ångra aldrig något du har gjort utan det du aldrig gjorde
192. var du en sprucken kondom? - Nej, jag var menad
193. älskar dina föräldrar dig? - Hoppas jag väl
194. har socialen lagt sig i ditt liv? - ...
195. vad är det för år? - 2011
196. vad är det för månad? - Januari
197. anser du dig själv som smart? - Lite
198. vad brukar folk kalla dig? - Emp, Emme, Empan, Emelie och Babe
199. är du en bitch? - Ja
200. sista frågan, hur gammal är du ? - 20 år och 13 dagar

Kommentarer
Postat av: lovisa

riktigt snygg blogg?

hur mår du da:)?

kram!!

2011-01-21 @ 17:18:10
URL: http://lovisabieber.blogg.se/
Postat av: Cassandra

20. har du en gris? - Jag har Johan!



Haha, där skratta jag lite

2011-01-25 @ 08:56:01
URL: http://caarnberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0