"Allt blir bra"

Idag är en sån dag då jag bara vill krypa ned under täcket
och gråta ögonen ur mig.
Men det kan jag inte, för sånt gör inte vuxna. Eller?
Allt känns så jävla tungt och
jag hatar att jag möter berg som jag måste klättra över.
Jag önskar jag kunde vara som J och bara ta det lugnt, andas och tänka
"det löser sig".

Men jag kan inte, jag kan verkligen inte.

Värre saker i livet finns, men jag vill inte behöva uppleva detta.
Jag önskar att jag vore 10 år, gick i skolan och
det jobbigaste var när ens småsyskon var dryga.
Jag vill inte vara vuxen längre, jag vill bara gråta under täcket och
mamma ska säga "Allt blir bra".
Och helst så ska allt bli bra också....



Kommentarer
Postat av: Cassandra

Så kan jag också känna ibland.. Men allt ordnar sig till slut. Det är bara att kämpa på! Jag finns om du behöver prata <3

2011-03-10 @ 14:07:05
URL: http://caarnberg.blogspot.com/
Postat av: Cassandra

Haha ja! Jag har ju tatuerat höften ;) Så jag tror nog att jag klarar skuldran.

2011-03-10 @ 14:26:04
URL: http://caarnberg.blogspot.com/
Postat av: LEllo

vad har hänt sötis? :( sad

2011-03-10 @ 17:32:27
URL: http://boobierella.blogspot.com
Postat av: Mamma

Emelie,,allt blir bra Tänk bara på vad kul vi ska ha i Göteborg. Allt löser sig till slut,tro mig jag vet att det är så. Kom hem och sov här några dagar så ska jag ta hand om dig. Kram mamma, kom ihåg att vi älskar dig.

2011-03-13 @ 16:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0