Godkväll

Hallå.
Nu är den efter midnatt och jag ska snart sova.
Tänkte slå på en film och försöka bli lite tröttare.
J ska komma förbi mig imorgonbitti, tidigt!!
För att jag ska låna hans miniplattång (som han faktiskt köpte av mig)
Tänkte att den kan vara bra att ha med sig istället för min stora.

Jag har istortsätt packat klart allt.
Det är bara lite stuff som ska i imorgon.
Vid halv11 lämnar jag Surahammar för att bege mig till Västerås,
där ska jag hämta upp 3 förmodligen och förhoppningsvis taggade tjejer
för att bege oss mot Dalarna, Borlänge.
Kanske lämnar ett hejdå inlägg imorgon innan jag kilar.
Annars så säger jag farväl nu.
Så hejdå, och förvänta er inte någon uppdatering under veckan.
Vi ses på söndag.
Btw!!
På onsdag fyller Sandra 20år! Grattis
På torsdag fyller Pappa 39år! Grattis
På fredag fyller Malin 19år! Grattis
På lördag fyller Lovisa 18år! Grattis
så nu har jag gått genom alla födelsedagsbarn!

Tingeling - Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0