Lördag

Hallå.
Igår var det midsommar, och det sög faktiskt.
Men det var ju precis det jag misstänkte!
Vädret var kaos och det fanns inte en gnutta tillsymelse till värme.
Det blev käk och 7kamp hos familjen Henriksson,
mitt lag vann, så klart! Vad annars?!
Efter det åkte jag, J och Tobias hem till familjen Holm.
Absolut inget roligt hände där heller, men det kan ha varit för att jag var nykter?
Jag var chaffis igår, så jag drack Tropiska Frukter ICA, mycket gott.
Så detta var nog mitt livs sämsta midsommar.
Men efter regn kommer solsken, eller hur.
Idag är det kalasväder och som alltid är det midsommarsaftonfest
eller Firmafest, invitation only!

Men nu ska jag dra.
Skriver ev. imorgon om idag.
Tingeling - Emelie

Kommentarer
Postat av: Anonym

firmafest hos vem?

2009-06-21 @ 10:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0