Baka

Vi fick sluta en halvtimme tidigare från religionen idag,
och det gjorde mig väldigt glad.
Är förvirrad nog till provet som vi har på torsdag om
Judendom,Islam och Kristendom.
Man blandar ihop saker och glömmer namn.
Men jag tycker ni ska hålla tummarna för mig på torsdag!

Åkte hem direkt och käkade,
sen åkte jag och syster hem till J för att träffa bäbisarna.
Dem var nog lite trött för dem sov när vi kom och
blev aldrig riktigt busiga under tiden vi var där.
Var bara där i 20 minuter eller så.
Efter det så åkte vi till Willy;s för att köpa lite saker till min bakning.
Jag har gjort en sats med dumlemuffins med noblesse uppepå,
och en sats med mina kända kladdkakemuffins med chokladbitar.
Den sistnämnda är gjord till Emma Seavally, som önskade sig såna.
Det blev bara 25st tror jag,
så jag ska lägga till några muffins jag gjorde förra veckan
så att alla i klassen kan få en varsin.

Något jag mer måste göra idag är att göra ett schema
för värdinna/fikalistan till kundmottagningen.
Så jag måste nog ta och göra den nu om jag ska kunna lugnt titta på tv sen.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0