design

Det var tungt att kliva upp imorse, för jag somnade vid halv4.
Jag är supertrött nu så jag ska gå och lägga mig om 5 min.
Har försökt att få tag på J nu innan jag ska sova, men han är spårlöst försvunnen.
Han ringer väl sen.

Idag har jag inte gjort något speciellt.
Bara hållt på med bloggen istortsätt, och det blev väl okej.
Eller vad tycker ni?
Det är mycket roligare om ni kommenterar om hur ni tycker det blev!

Något som är så himla skönt och trevligt är att jag imorgon börjar 11.50!
Så jag kan duscha imorgon och ta god tid på mig.
Imorgon ska jag baka också, för jag ska ha fikat till våran kundmottagning på onsdag.

Justjävlar....kom precis på att jag skulle ha gjort en lista med fikat/värdinnaschema.
Men det kan jag göra imorgon ändå.
Jaja, nu ska jag borsta tänderna och däcka i sängen (hoppas vi på iallafall)
PUSS

Kommentarer
Postat av: louise

fiint =)

2009-11-02 @ 23:09:07
URL: http://louiseelfwing.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0