2 år

Att vara duktig med uppdateringar och skriva flitigt var tydligen inte min grej.
Ledsen för det.
Kanske kan skärpa mig, men det låter jag vara osagt.
I helgen firade jag och babe 2 år tillsammans. Så grattis till oss!
Vi gjorde ingen big deal av det utan var bara hemma tillsammans och myste.
Vi lagade mat tillsammans,
sen gjorde jag en efterrätt som vi delade på och bjöd hans morföräldrar på resten.
Kikade på film tills vi somnade, alltså inget speciellt.
Det viktiga var att få vara tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hejsan.



Jag gillar verkligen din blogg, har läst den ett tag nu. Kom gärna in på min och kika, den är söt den med. :)



Allt bra med dig då ?



Idag har jag lagt ut 5 sanningar om mig själv, så är du nyfiken får du gärna kika och skratta lite. :)



Kraaam!

2009-10-22 @ 13:41:35
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0