Favorit

Förra veckan upptäckte jag att mina favoritjeans hade blivit rätt slitna vid innerlåret.
Jag blev hur upprörd som helst,för det var ju mina favoriter och orkar definitivt inte gå in ett par nya.
Tänkte att om jag syr ihop det pyttelilla hålet eller typ lappar inifrån kanske det löser sig.
Men...jag har ju glömt bort att det var slitet och slängt dem i tvätten.
Och alla vet typ hur ett pyttelitet hål blir om man tvättar det...Jo större!
Så nu har jag ett hål som är 3cm bredd och typ 3mm långt på insidan av mitt höger lår.
And it's getting bigger!!
Jag orkar bara inte köpa nya jeans, hatar att köpa jeans.
Så jag har 2 val:
1. Gå ned i vikt så jeansen inte töjer sig nå mer
2. Att laga dem

Förstår ni hur dålig fantasi jag har när jag inte har nå bättre att skriva än att mina jeans är trasiga.
Patetiskt egentligen, eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0