Varken eller

Jag började inte att läsa...inte heller sover jag.
Jag satt istället i över 1 timme och försökte göra en header.
Men det gick inge vidare,
så jag låter bli den ett tag nu eller tills jag blir uttråkad igen.
Men om någon vänlig själ därute får värsta tanken nu att:
"Men shit, jag kan ju göra en header åt Emelie"
Så hör gärna av er, alla förslag är uppskattade.
Eller om ni bara har nån idé om hur den ska se ut eller liknade.
För jag har verkligen ingen fantasi eller så suger jag bara på att göra sånt.

Inte har jag blivit nå tröttare heller, nästan piggare istället.
Men om jag lägger mig under täcket och blundar riktigt hårt så kanske jag somnar.
Jag gör ett försök.
Så godnatt på er.
tingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0