pool

Idag blev det lunch på Tomas restaurang som serverade bakad potatis och kyckling,
vilket var supergott men jag drog i mig en hel dricka innan maten så jag fick superont i magen.
Det var som om jag var 6 år igen och pappa sa till mig att inte dricka upp läsken före maten.

Efter det åkte vi ut till Hälla för Sussie skulle hälsa på en bekant.
Och på HM så fynde man en del!
Ett underklädssett (BH&trosor) 80kr och två st långklänningar 50kr/st på barnavdelningen.
Så det var ju inte helt fel.

När vi kom hem så gjorde mamma, pappa och jag rent poolen.
Eller ja, jag hjälpte till lite grann och dem andra gjorde det mesta jobbet.

Ja, vad händer imorgon då? Inget alls verkar det som.
Bara vänta ut tiden tills Johan kommer hem.
Jo, jag ska fixa till mina naglar som börjar bli lite slitna.
Nej nu skriver jag bara en massa skit. Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0