Summering av året 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag tog studenten, fick ett jobb och flyttade hemifrån

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar år 2010?
Ja, Cassa och Jocke fick finaste Vincent

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, min gammelmorfar 8/12

5. Vilka länder besökte du?
Inget

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Stabilare ekonomi

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
5 mars, då avlivade vi Ernie, 1 oktober för då flyttade jag och Johan in i våran lägenhet
och 23 oktober för då hittades Jäger död

8. Vad var din största framgång 2010?
Studenten!

9. Största misstaget?
Att jag drack för mycket på min student och somnade innan jag kom iväg på festen

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nja, inte nå farligt

11. Bästa köpet?
Tvättmaskin!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Lägenheten

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, när Sune kom hem från sin 4 månaders utflykt

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Sjung om studentens lyckliga dar och våran remix till utklädnadsshowen

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Från januari till juni mådde jag rätt dåligt men efter det har jag mått väldigt bra

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Spendera mer till med människor jag tycker om

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Inte lyssnat på en massa struntprat

18. Hur tillbringa du julen?
Först bytte jag och Johan julklappar hos oss, sen var vi hos min familj och på kvällen hos hans familj

19. Blev du kär i år?
Nej, men jag har varit det sen 2 oktober 2007

20. Hur många one night stands?
Tusentals, minst!

21. Favoritprogram på TV?
DH, Cougar Town, Halv 8 hos mig och Top model

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej

23. Bästa boken du läste i år?
Läste Breaking Dawn för 3 gången men den är fortfarande bäst

24. Största musikaliska upptäckten?
Oskar Linnros och Daniel Adams-Ray (Dock älskade jag dem redan när dem var snook)

25. Något du önskade dig och fick?
Massor! Men speciellt Håkan Hellström biljetten var bäst!

26. Något du önskade dig men inte fick?
Nja..det tror jag inte. Kanske en jacka isåfall

27. Årets bästa film?
Eclipse, alla gånger om!

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Var i skolan och så kalas hemma

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, att folk slutade lägga sig i min familjsliv och inte gjort allt värre

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Ingen aning

31. Vad fick dig att må bra?
Johan

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Tayler Lautner (Jake i Twilight!)

33. Vem saknade du?

Helt ärligt så har jag nog saknat grabbarna i Sydney mest i år och dem har bara varit borta sen 26 oktober

34. De bästa nya människorna du träffade?
Ida, Lina och Cassandra. Eller alltså, jag kände ju dem tidigare men jag älskar hur bra vänner vi har blivit!
Och att jag har hittat tillbaka till Barbie och Lindi

35. Årets besvikelse?
Att jag däckade innan jag ens hann få på mig min klänning till stora festen på bmb

36. Årets bästa?
Flytten och studenten

37. Årets snällaste?
Mina föräldrar, som har ställt upp med allt.
Ett extra stort tack till min pappa som gjorde allt jobb med våran lägenhet

Kommentarer
Postat av: IDA

Vad go du är! Jag är också glad över det. :)

2011-01-06 @ 01:22:42
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Sötnos :D <3

2011-01-08 @ 17:18:23
URL: http://caarnberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0