1 månad

Hallå!
Det var exat en månad sen jag skrev, om man räknar datum dvs.
Men jag har nämligen en plan.
Planen går ut på att jag ska börja skriva helhjärtat när skolan börjar.
Det blir lättare då, för nu har jag absolut ingenting att skriva!
Gör endast det för att mamma klagar på att det växer spindelnät i min blogg.
Så nu vet ni om att detta lilla projekt återupptas nästa vecka, på måndag.
Jag är sjuk så jag orkar faktiskt inte skriva mer.
Att koncentrera sig på alla ord gör ganska ont i huvudet,
därför tänker jag ta och kila vidare!
Men vi hörs om en vecka,
och då hoppas jag att jag har fått en snyggare design (I'm working on it)
Tingeling - Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0