Godmorgon

Hallå.
Idag är det andra skoldagen och jag har kommit på
att det aldrig mer blir nån andra skoldag.
Utan det här är min sista andra skoldag! Det är ju lite halv sorgligt.
Och om drygt en månad har vi mössprovning, det känns ju jättekonstigt.
Studenten närmar sig med stora kliv fast det är 10 månader kvar.
Förresten är det 17 veckor + 2 dagar kvar till julafton = 121 dagar!
Då är det 135 dagar kvar tills jag fyller 19 år, vilket inte känns så värt.

Just nu sitter jag i pyjamas och tofflor och
har inte nån större lust att göra mig iordning.
Men det borde jag göra, för jag ska gå ut med hunden före jag åker till västerås.

Här är min lilla vovve!
Nej så att man kanske borde göra sig klar och allt sånt skoj.
Slutar ju 2 så inte allt för jobbigt blir det.
Efter det ska jag och J in och byta hans tröja som han fick i söndags.
Men nu går jag och fixar&trixar.
Ha en underbar dag.
Tingeling - Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0