ledsen

Hallå.
Ledsen över den dåliga uppdateringen i helgen.
Men jag har varit med J sen itorsdags och
inte haft någon lust alls att sitta vid någon dator.
Har haft en underbar helg med min pojkvän, men det har jag alltid.
Oavsett vad vi gör så älskar jag bara att få umgås med honom.

Igår fick jag ett samtal av pappa och
det handlade om att min morfar var på akuten.
Han hade ramlat på jobbet och gjort illa sig i skuldran och slagit i huvudet.
Självklart fick jag panik och blev rädd men det visade sig att det inte var så farligt.
Var och hälsade på honom idag med mamma och mormor,
och så hämtade vi hem honom.
Efter vi hämtat morfar så åkte vi till västerås för att hämta lillebror från bion,
innan vi hämtade honom så gick vi ett varv på marknaden som är i västerås
och jag tror faktiskt att den bara blir sämre och sämre för varje år!
Försökte tvinga med J men det gick inte alls.

Just nu sitter jag och smaskar på sockervadd och ser på "Sagan om de två tornen".
Det är ju sagan om ringentriologin(?) i helgen.
Inte för att jag såg första filmen igår men den har jag ju sett.
Det finns faktiskt inte bättre att se på tv heller!

Nej nu ska jag ta och kila.
Ska bädda ned mig i sängen för jag kommer nog somna snart.
Så godnatt mina kära läsare!
Tingeling - Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0