Resume

Hallå.
Då var första skoldagen avklarad.
Bara 1 år kvar att kämpa genom men det gör mig inget.
Har ett väldigt skönt schema.
T ex imorgon börjar jag 12.40 och slutar 13.50, så jag är nöjd.
Innan skolan imorgon ska jag till Face och presentera mig tydligen.
Lärarna har bara placerat ut en på en praktikplats,
eller ja vi var 3-4st som inte har nån plats och där är jag med.
Så nu måste jag fixa allt själv.
Är inte nöjd över platsen för det är världens minsta butik
så det kommer inte finns allt för mycket att göra!
Dessutom ska vi var där i en 1 vecka, från och med nu på måndag, sen blir det bara fredagar.
Det fixar sig nog, det hoppas jag iallafall!
Har inget särskilt att skriva.
Ska lägga mig och titta på tv nu.
Tingeling - Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0