Skolstart

Hallå.
Idag börjar bloggen på riktigt!
Anledning att den var nere över sommaren är att jag inte alls har haft lust att skriva,
men tror att om jag kör det samtidigt som skolan så blir det lättare komma igång.

Dessutom så börjar min "sluta äta godis i veckorna"period idag också, för nu har jag bestämt mig.
Det får fan vara slut på allt gott som jag tvingar min stackars kropp att förtära.
Nej nu blir det lördagar som får nöjet att innehålla mumsiga saker!
Jag kan ju inte sluta helt och hållet! Och så är födelsedagar undantag när man får äta.

Just nu sitter jag med blöt hår och ska ta att borsta ur det
(vilket jag inte gjort på 3 veckor idag!!!!)
Nej, ni läste rätt! Jag har alltså inte borstat ur mitt hår sen jag var utomlans.
Jo, två gånger har jag gjort det. När jag skulle på kalas hos min kusin som fyllde 20,
och när jag var hemma hos Louise.
Så därför mina läsare (om jag har några kvar dvs, har jag det? Let me know)
ska jag kila nu och fortsätta göra mig klar.
Även om det känns som att det finns massor av tid kvar
så hinner jag bara blinka så måste jag åka.
På återseende min vänner!
Tingeling - Emelie

Kommentarer
Postat av: louise

hahaha gulligt , sen ja va hos louise :D .. hih !! ja självklart har du kavr mej iaf :D <3

2009-08-24 @ 17:13:06
URL: http://louiseelfwing.blogspot.com/
Postat av: Mamma

Jag är kvar!

2009-08-25 @ 15:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0