plugg

Jag borde verkligen inte ens sitta vid datorn just nu.
För jag har prov imorgon bitti!
Och på torsdag, och på måndag och på tisdag.
Men min kropp vill inte plugga.
När jag sätter mig till rätta, tar fram häftet och läser så vandrar mina tankar iväg.
Det är inte så himla konstigt med tanke på allt.
Jag kan ju inte direkt inte sluta tänka på det,
jag undrar hela tiden hur det är, vad som kommer hända och varför.
Min kropp vill också hellre se på en film som jag är intresserad av.
Men jag borde läsa genom häftet ett par gånger till, och sen ska J förhöra mig.
Min klocka är satt på 6 imorgonbitti. Jag kommer aldrig klara det.
Eller jo, men det blir kämpigt som fan.
Nej fyfan skäms på dig Emelie, att du ens sitter och bloggar.
HEJDÅ, nu måste jag verkligen plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0