5 dagar

Nu är det 5 dagar sen jag skrev,
och i mitt förra inlägg klagade jag på att jag är dålig på att uppdatera.
Jag tror inte att jag är  inte intended to be a blogger.
Ska snart in och hämta lite folk i västerås, sen ska jag träffa J.
Sen får vi se vad kvällen bjuder på, för han & jag kan inte sova tillsammans.
Han åker tidigt imorgonbitti till Norrland en vecka och jag åker till sthlm på förmiddagen.
Jag har inte ens packat klart och det är dumt som tusan.
Men jag är dålig på att packa.
Förra året så packade jag natten innan, men i år är jag redan klar med kläderna.
Har bara allt annat kvar, som skor, hygienpartiklar, smycken osv...
Har fått 2 böcker av mamma.
"Om jag kunde drömma" och "När jag hör din röst" eller Twilightböckerna kortsagt.
Måste ha något att läsa under de 2 veckorna.
Nej nu ska jag ta och kila.
Skriver kanske kanske kanske sen.
Annars ha så jävla bra i Sverige, så hörs vi i augusti!
Tingeling - Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0