Crazy

Hallå.
Som vanligt är det dålig uppdatering från mitt håll.
Men det känns som att jag har bättre saker för mig på mitt sommarlov,
fast nu ljög jag.
Idag har jag inte gjort ett dugg!
Vid 4 skjutsade jag J till pizzerian, sen har jag bara legat i min säng och kikat tv.
Men vad är söndagar till!

Igår kväll fick vi reda på något tråkigt.
En kompis ligger just nu på uppsala sjukhus och opereras i huvudet.
Han hamnade i slagsmål igår på Power Meet och slog huvudet mot asfalten.
Sen fördes han till aktuen i Västerås och då var han avsvimmad.
Efter att ha smsat med hans yngre bror(också en kompis) i ett par timmar
sa han att det ser okej ut, kom undan med en blåtira och fläskläpp.
Nån timme senare får vi ett nytt sms : Han har en fraktur på skallen.
Och idag fick vi reda på att han hade inre blödningar i skallen.
Så nu skulle dem borra i hans huvud för att lätta på trycket.
Håller tummarna för att allt blir bra...

Nej inge mer prat om tråkigheter.
Nu ska jag gå ned med min glasskål och ta ett glas juice.
Tingeling - Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0