Ingen fantasi på rubriken.

Hallå.
Nu är klockan 11 och jag funderar faktist på att redan nu slå av datorn.
Mitt humör är inte alls bra, men jag vet varför och det kommer inte hålla i sig!
Så det är lugnt och ni behöver inte oroa er.
Imorgon blir det stan med mamma efter vi lämnat in min bil I G E N!
Calle var ju inlämnad idag och så sa mamma till att min airbaglampa lyste,
och dem skulle givetvis kolla upp det.
När det var dax att hämta bilen frågar mamma "Gick det bra med lampan?"
Jadå svarar dem, men när mamma sätter sig i bilen lyser lampan, igen.
Så det är bara att lämna in Calle igen, såklart.
Men nu blir det på eftermiddagen istället.
Nej nu ska jag nog titta på Twilligt och sova.
Skriver kanske igen om jag inte har somnat.
Godnatt.
Tingeling - Emelie

Kommentarer
Postat av: IDA

Sv: Tack! :D Det är faktiskt en egen blandning, det är egentligen en ögonskugga. Jag letar också efter en likande färg - säg gärna till om du hittar någon (så kan jag göra samma sak om du vill)! :)

2009-07-08 @ 16:48:33
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0