Muffins

Hallå.
Gick upp kvart över 9 idag igen, skulle ju lämna in Calle på services.
Sen stannade jag och mamma på ica
där vi köpte ostfrallor och så fick jag senaste ELLE.
Efter frukosten så satt jag mig för att spela sims, fastna i 3 timmar.
Just nu gör jag ingenting.
Ska baka muffins ikväll till Allsång, men ingen aning vad för sort.
Förresten, jag fick ur mitt nässmycke nu på förmiddagen!
Det kändes skönt att den äntligen lossnade men det gjorde ont.

Imorgon blir det stan med mamma iallafall, J sa att han också skulle med,
så v får se vilka som åker in.
Jag äger 2 par shorts så jag måste köpa nått nytt par till Cypern.
Påtal om Cypern så sägs det att svininfluensan härjar där,
men ving(flygbolaget) avråder inte än att flyga dit.
Så man får väl hoppas att man slipper bli sjuk.

Och påtal om något annat bra är att min kompis som slog i huvudet,
operationen gick bra och han kan tala och dylikt.
Om det har uppstått nå fel på hjärnan vet dem inte än,
men vi håller tummarna att allt är bra.

Nej nu ska jag leta efter nå bra muffinsrecept.
Tingeling - Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0