Nattuggla

Hallå.
Nu är det ett tag sen jag skrev igen, men jag har varit med J sen i onsdags.
Och när jag är med han så sitter jag inte så gärna vid datorn...
eller nu ljög jag lite!
Igår installerade jag nämligen The Sims 3 på hans dator
och oj vad mycket bättre det är att spela det där.
Grafiken, hastigheten och allt!
Så jag spelade rätt mycket igår och idag.
Men jag sitter inte vid internet så mycket.
Skitsamma!

I onsdags och i torsdags så sov vi här, och sen fredag till söndag hos honom.
I fredags så gjorde vi hemmagjordpizza och det blev supergott!
Degen smakade lite mer som scones men det gjorde ingenting.
Och igår så fick våran kompis komma hem från sjukhuset så vi umgicks med han.
Han såg riktigt läskig ut måste jag säga!
Men vi hade det trevligt ändå.
J hade huset försigsjälv, eller ja hans mamma & lillebror kom över.
Vi grillade och åt klyfftpotatis till.
Som efterrätt gjorde jag iordning chokladdoppade jordgubbar med glass.
Jag gjorde 2 sortes uppsättningar med chokladen, en ljus och en mörk.
Jag var nere och spelade sims ett tag och
så skulle jag gå upp och ta mig några jordgubbar.
Tror ni att det fanns nå kvar? J hade ätit upp alla.
Men jag får väl göra det igen.

Det värsta med att sova hos J är att man byter sovvanor.
Man är uppe längre och sover längre.
Det är svårt som tusan att ställa om sig.
Men om 1 vecka så är jag i sthlm och förmodligen vaken,
spänd över att åka och glad, samtidigt sur för att farmor ligger säkert och snarkar.
Kan inte förstå att det är 1 vecka kvar...
Jag längtar samtidigt som jag inte vill!
Att vara ifrån J i 17 dagar är absolut inget jag ser framemot.
Men det som inte dödar det härdar, men ändå!
Inte ens mamma och pappa har varit ifrån varandra sålänge!
Nej nu ska jag gå eller jag ska försöka sova rättare sagt.
Behöver vända tillbaka på dygnet.
Så godnatt.
Tingeling - Emelie

Kommentarer
Postat av: dasha

hjärtat, lust att träffa mej och Louis idag? För hon kanske ska komma till mej idag vi har planerat så i allafall, men vi skulle höras av lite senar idag och så :) pussss

2009-07-14 @ 08:57:13
Postat av: Linda

Hej.va kul att du hör av dig. Ja har bestämt med josse och jemp men slå en pling så kan d säkert joina:)

2009-07-18 @ 14:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0