Not that bright

Hallå.
Direkt efter jag ätit upp så sa mamma
"om du inte har något att göra så kan du städa ditt rum".
Hon hade såklart läst min blogg,
så nu i 3 timmar har jag dammtorkat, möblerat i mitt rum.
Dessutom hittade jag mitt gamla nässmycke som jag satt i, dumt gjort.
För nu har min näsvinge svullnat upp och jag får inte ur mitt smycke.
Därav : Not that bright.
Mamma bara skratta åt mig, men det gör hon jämt.
Nu vet jag inte vad jag ska göra.
Förresten, imorgon är det allsång och då ska jag ju baka något att fika, men vad?
Så förslag är mycket uppskattat (äppelpaj och jordgubbspaj är redan gjort!)
Men nu ska jag slänga mitt äppelskrutt och ta ett glas jucie.
Tingeling - Emelie

Kommentarer
Postat av: Mamma

Emma vill ha muffins!

2009-07-06 @ 20:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0