rethosta

Hallå
Jag kan inte sova pga min förbaskade rethosta.
Det är underligt att jag knappt hostar under dagarna, men på kvällarna...
ja då låter jag som ett åskväder hela natten.
J sa till mig igår natt "Det är konstigt att du som är så liten kan hosta så högt"
Det tycker jag med. Men man får kanske skylla sig själv?
Sova i tält i ca 1 vecka med värme på dagen och kyla på natten,
komma hem och sova med fläkten på full rulle...nja inte det bästa.
Så nu käkar jag zyx, värktabletten för halsen.
Och så måste jag ta bägge mina astmaspreyer.
Jag har astma så det blir typ dubbelt så svårt att bli av med irretationer i halsen.
Iallafall vad min läkare säger.
Gud vad jag är otroligt uttråkad. Jag har t om besökt facebook, och då är det illa!
Funderar på om jag ska lira lite sims.
Det är ju typ en vecka sen jag spelade.

Förresten, så måste jag ju länka till min fab boy:
http://lifestylerockblog.blogspot.com
Som ni ser på namnet så handlar det om musik.
Han är lika bra på mig som att uppdatera, eller nja han är nog bättre.
Ta en titt!

Nu ska jag nog gå för stunden.
Känner jag mig själv så uppdatera jag snart igen i ren uttråkning.
Tingeling - Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0