shop until you drop

Hallå.
Inget inlägg igår för min del.
Vaknade vid 10, käkade och tittade klart på "Night at the museum 2".
Helt okej film, men som vanligt är 1 muco bättre.
Det är bara Harry Potterfilmerna och Ice Agefilmerna som blir bättre och bättre.
Men efter jag tittat klart på filmen så gjorde jag mig iordning för att shoppa med mamma.
Vi åkte först till hallsta för Calle(min bil) skulle kollas igen.
Den här gången slocknade lampan och det känns bra.
Väl på stan gjorde vi ett par fynd, och ett misstag.
Jag skulle nämligen köpa mig en ny pincett för min rosa är helt borta.
Gick in på Face medans mamma var på närliggande affär.
Bad om att få köpa en pincett och när jag ska betala säger hon:
- Det blir 249kr tack.
Jag höll på dö och fick en chock, men töntig som jag är kan jag inte säga nej
utan jag betalar och håller god min.
Går dirket till mamma och har grov ångest.
Går tillbaka för att be om att få lämna tillbaka den, men nej dem har inget återköp.
Då blev jag fan förbannad.
Hur kan jag inte få lämna tillbaka något jag köpte 3 minuter tidigare?!
Utan jag fick plocka produkter för priset och det var ju inte direkt mycket man fick.
1 mascara + 1 läppstift och så fick vi lägga till 121kr. Fyfan.
När vi kommer hem säger pappa att alla affärer är tvunga till att ha återköp.
Jaja, hursomhelst så kom jag hem med massor utav kläder.
Det blev:
4 likadana par short i olika färger.
3 par baslinnen i olika färger.
3 klänningar
6 par kalsonger till J
1 mascara


Jag är nöjd iallafall.
Tack så mycket mor&far, kanske man ska säga!
Träffade J på kvällen, eller ja han sov här.
Och imorse vid 6 ringde våra larm.
Han hade körlektion kl7 så det var ju bara att kliva upp.
Men som tur var hade jag inte allt för svårt att somna om i 3 timmar.
Idag har jag inte gjort så mycket.
Tittat på film med mamma, vi såg Marley and Me.
Den rekomenerar jag, speciellt om du har vovve!
Men nu ska jag nog klä på mig.
Sitter i pyjamas fortfarande, och så måste jag nog bädda sängen också!
Skriver sen ikväll.
Tingeling - Emelie

Kommentarer
Postat av: louise

så mkt för en pincettt .... idioter!

2009-07-10 @ 01:25:20
URL: http://louiseelfwing.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0