Tråkig

Hallå.
Ja jag vet att jag är ofantligt dålig på att uppdatera.
Men det har varit så bra väder så man orkar inte sitta framför en dator.
Varken dag eller natt. Det är hett dygnet runt.
Fast nu är jag hos J, här är det rätt svalt.
Han duschar tror jag, och jag..jag sitter här.
Börjar bli trött efter en heldag utomhus.
Kan tänka mig att jag inte ens får sova när jag önskar heller.
Nej då ska vi förmodligen se på nån film eller ett bra tvprogram.
Men vad spelar det förroll, jag har ju lov.
Imorgon blir det vattenkrig! Eller jag hoppas!
Måste också berätta att min hud nu längre inte är vit som snö,
utan den är röd/brun..jag vet inte hur jag ska förklara.
Jag tar en bild imorgon så får ni se.
Påtal om imorgon, så fyller Tobias 18 år, sen firar jag & J 21 månader.

Kan inte förstå att det är 21 månader sen jag frågade om vi var tillsammans.
och han svarade " jag vet inte, vill du det?"
Givetvis svarade jag "Ja" and the rest i story.
Nej nu ska jag kila.
tingeling - Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0