2012

Hallå.
Idag slutade min lillebror nian, och han klarade sig utan ett enda IG så grattis på honom.
Han är nu i en buss påväg till Grönan. Jag skulle också vilja åka dit.
Men men, idag är det fotboll så jag ska kika på det.
Sen fyller J's lillebror 16 år idag, så grattis på han också!

Jag såg på en trailer till en film som heter 2012, och jag vart lite skrämd.
Den handlar om en naturkatastrof, eller att jorden kommer gå under.
Mayafolket har alltid sagt att 2012 kommer solen att slockna.
Jag blir ganska rädd när jag tittar på eller läser nått liknande.
Så den ska jag definitivt se!
Men nu ska jag kila vidare. Har ingen aning om vad dagen bjuder på.
Tingeling - Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0