fan ta min mixer

Hallå.
I julklapp fick jag världens sötaste rosa mixer, men den har gett upp!
Jag är alltså helt jävla förstörd.
Mamma trodde hon hade lagat den men ack nej.
FAN FAN FAN.
Måste kolla om jag kan få en ny för den har bara gått sönder bara sådär.
Dålig början på denna vecka.
Inge turkieresa, regn hela vecka, min mixer är trasig
och kan tänka mig att det kommer fortsätta såhär.
Det enda som glädjer mig är Ugly Betty och DH som är ikväll.
Nej nu ska jag se klart på UB tills det blir reklam sen plocka kläder tills imorgon.
Lillebrors skolavslutning. Han slutar ju nian.
Det är 2 år sen jag slutade nian! Det är helt sjukt.


Såhär såg lilla jag ut då, hade en halvtaskig hårförlängning och det var inte varmt.
Kan inte fatta om 1 år så tar jag studenten och det ska bli skoj.
På torsdag när jag har skolavslutning tar Malin studenten och på fredag Sandra.
Det blir fullt upp alltså.
Men nu ska jag gå och plocka fram kläder.
Tingeling - Emelie

Kommentarer
Postat av: Anonym

du va så söööööt så.....

blev det ingen resa?.

carina ska inte syssla med elektriska saker....

2009-06-10 @ 09:59:49
Postat av: dasha

sluta vara deppig allt blirbättre:) du är så söt hjärtat pussssssssssssssss

2009-06-10 @ 10:16:10
Postat av: louise :)

FIN!!! :)

2009-06-10 @ 19:38:01
URL: http://louiseelfwing.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0