Fredagskväll

Hallå.
Jag sitter hemma och skriver blogg på en fredagskväll, hur kul är det?
Men jag ska ju spela brännboll imorgonbitti och vid halv10 ska vi samlas.
Så jag lär sova tidigt!
Hoppas att vädret blir bra, har kollat aftonbladets väderprognos.


Det ser väl lite halvpjåkigt ut.
Inge regn iallefall så vi håller alla fingrar och ben.
Man kanske t om kan få lite färg.

Jag var ju på min lillebrors soare (underhållning med musik och sketcher, revy)
Det var nog den bästa sen 06!
Min lillebror sjöng med sin kompis, så det var ju jävligt modigt!
Sen var det hur många tjejer som helst som hade
alledeles för korta tröjor och för genomskinliga strumpbyxor.
Jag fick se sånt som jag verkligen inte ville se. Tack för det.
Men soaren var hur bra som helst!
Dock lite för mycket körsång.

Men nu ska jag se klart en film som går på trean (bänkvärmarna)
Skriver förmodligen inte förens imorgonkväll skulle jag tro.
Men W/E!
Ni får sakna mig så länge.
Tingeling - Emelie

Kommentarer
Postat av: anonym

och man fick inte se lika mycket av dig på din soaré, gick inte du i typ trosor på scenen?=b

2009-06-08 @ 17:32:05
Postat av: Emelie

Ha nej Anonym det gjorde jag inte. Jag hade klänning ned till knäna eller jeans. Så ha! synd för dig loser. Dessutom hade jag mörka svarta tjocka leggings under vissa klänningar.

2009-06-08 @ 20:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0