Godmorgon

Hallå.
Sitter hemma hos J, har varit vaken i ett par timmar.
Vad tjänar det till att vakna såhär tidigt om jag är ledig?
Äsch, det bästa med att vakna tidigt medans han fortfarande sover är:

1. Jag kan få sitta vid datorn
2. Jag får bestämma vad som spelas för musik (nu spelar jag inge musik)
3. Jag får äntligen spela sims!!!!

Ja, det var väl ungefär det då.
Påtal om sims...Igår släpptes The Sims 3 i Sverige,
så jag funderar nästan på att skita i att ha med mig fickpengar till P&L
för att kunna köpa spelet men...nej det gör jag nog inte.
Utan jag får köpa det sen när dem har sänkt priset.
Jag vet inte ens vad det kostar. Säkert 1 miljon eller 2.

Ikväll så har min lillebror Soare med skolan.
Det ska bli skoj att titta på.
Inte för att jag tycker att dem någonsin kommer kunna slå våran 07.
Men ändå, alltid trevligt att se vad Jocke har hittat på i år (Jocke=musikläraren)
Och planer för imorgon på nationaldagen är att spela brännboll -
men med vilka har jag knappt en aning om!
Jag vet att min kusin är med, så det är väl bra.
Hoppas det inte regnar på oss hela tiden, vilket det förmodligen gör.

Nej nu ska jag spela sims istället.
Det var ju så länge sen.
Jag kommer antagligen skriva sen.
Annars får ni helt enkelt sakna mig tills jag skriver igen.
tingeling - Emelie

Kommentarer
Postat av: moster

kör hårt på brännbollen

2009-06-05 @ 11:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0