Hello yesterday

Hallå.
Hann inte skriva något igår.
Igår slutade jag tvåan, vilket betyder att jag endast har 1 år kvar av min skola.
Det har gått fort och det har varit roligt.
Gick ut med bra betyg iallefall. 5 MVGn, 2 Gn och resten VGn.
Efter min skolavslutning åkte jag hem bytte om sen åkte jag till hallsta.
Min älskade bästa vän tog studenten

Jag hoppas du hade den bästa dagen i världen!
Så efter jag tittat på de glada studenterna åkte jag hem och åt.
Vid 4 åkte jag hem till Malin på studentkalas.
Senare kom lite tjejor över till mig och vi förfestade här.
Mamma och pappa skjutsade oss till Qwarn, där studenterna firade sin dag.
Vid halv2 eller något sånt så åkte jag hem.
Skulle tro att jag somnade direkt men vaknade vid 7 av att Nova kom hit.
Jag och mamma var barnvakter idag, vilket var rätt tungt med att ännu tyngre huvud.

Skulle ju på Sandras student idag men jag mår inte bra överhuvudtaget.
Inte bara ett tungt huvud utan min mage är inte snäll mot mig, inte alls.
Så att ta hand om en 5åring som har energi som solen var inte det lättaste.

Men nu har hon åkt hem och jag funderar på att ta en liten napp.
Jag tar iallefall och kilar nu.
Jag vet inte vad jag ska göra ikväll, så om någon är uttråkad som jag.
Hör av er.
Tingeling - Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0